02.02.2013

Интересный Киев - позиционирование

В качестве индивидуального задания курса Maketing&Sales каждому из студентов нужно было написать positioning statement для какого-нибудь бренда. Мне хотелось выбрать то, что близко моему сердцу потому я выбрала "Интересный Киев". Надеюсь, Арсений Финберг не против :)





Следуя классике написания такого рода "документа"

  1.  For......(target group : who buys, who uses, or both)
  2.  the brand..........is a brand of........ (frame of reference: with whom we are going to compete
  3.  which......... (point of difference: which I deliver better than the competition)
  4.  because....... (base on which the difference rests)
Вот, что у меня вышло и за что я получила "зачет" от своего профессора Аны, которую я очень уважаю как профессионала

For adventurous tourists, who want to escape the reality and go beyond standard Kyiv city tours, Mysterious Kiev fulfills the desire allowing you to discover the history of the centuries-old city, live its atmosphere and feel the magic of the capital through tailor-made unconventional journeys.  



Комментариев нет: